piątek, 17 marca 2023

O Poetach Po Godzinach - Sława Sibiga

 

 

Czasami wracam do początku…
Dziś słów kilka o grupie Poeci Po Godzinach / PPG/ z którą jestem związana od początku czyli od czasu kiedy odważyłam się opuścić szufladę razem z moimi wierszami. Muszę powiedzieć, że jestem szczęściarą, trafiłam na wspaniałe grono artystów i dobrych ludzi którzy przygarnęli mnie „po godzinach”. Znam ich nie tylko z wirtualu , ale też ze spotkań poetyckich i zjazdów, w których uczestniczyłam .
W początkowym okresie byłam bardziej aktywna wyjazdowo w ostatnich latach jest mnie trochę mało, a to dlatego, że życie czasami gna mnie nie tam gdzie bym chciała. W tym roku odbędzie się jubileuszowy 25 zjazd, 
a za trzy lata, 20 lat PPG i już obiecuję tam być.
A tymczasem PPG z serca dziękuję ,że Jesteście! ❤
Kochani polecam blog grupy PPG naprawdę warto zapoznać się z jej działalnością poetycko- artystyczną.
W załączeniu kilka fotek z moich spotkań z poetami.
Pozdrawiam bardzo serdecznie wszystkich odwiedzających mój fanpage.

https://www.facebook.com/zajrzyjdoslawy

 






Sławo, dziękujemy!
PPG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisy ad personam będą usuwane