czwartek, 29 listopada 2018

Jerzy Hajduga wraz z Marią Kuczarą, zatrzymują z czasu chwile - fotorelacja




"Choćby przez miesiąc. W listopadzie. Gdy wieczory zaczynają się od rana. 
Nie gaszę nocnej lampki, a  wiersz  trwa "



 
Fotorelacja z wieczoru autorskiego Jerzego Hajdugi
promującego najnowszy tomik:
" Zatrzymać z czasu chwile" 

















Zatrzymać z czasu chwile


I znowu chwila, która jeszcze trwa we mnie i już wiem, że długo będzie trwać. Zorganizowano mi wieczór autorski w Drezdenku 20 listopada br. Wchodzę do biblioteki, a tu tylu znajomych, że aż musiałem plan spotkania zmienić. Została tylko mowa o nowej książce z wierszami „Zatrzymać  z czasu chwile”. Prowadzący przestał mi zadawać pytania, sam wpadłem w wir spotkania. Rozmieniłem wiersze na dygresje, nastrój liryczny (spotęgowany śpiewem przy gitarze) do bezpośredniej rozmowy. Udało mi się nie zapomnieć, że przecież jest ze mną Majeczka Kuczara, która ten tomik opracowała graficznie i przy okazji tego spotkania wiszą na ścianie jej zdjęcia.
Nie wiem, czy zabrakło krzeseł, ale przy drzwiach niektórzy stali. Często patrzyłem w ich stronę, jakbym jeszcze na kogoś  czekał. Nie przyszedł.

Jerzy Hajduga





Drezdenko 2018
_____________________________________________________________________

Fotorelacja: Rafał Babczyński 




2 komentarze:

  1. jaka szkoda,że mnie tam nie było .... gratulacje zasyłam dla obojga artystów ... muki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś i ten wyczekiwany gość przyjdzie.

    OdpowiedzUsuń

Wpisy ad personam będą usuwane