poniedziałek, 23 kwietnia 2018

Korekcie, okładce, składowi, łamaniu i papierowi

Rafał Gawin

REDAKCJA

Korekcie, okładce, składowi, łamaniu i papierowi

Ale przynajmniej uczysz się na cudzych błędach.





BIAŁY PROTEST

Psu

Jestem chory, więc nie mam sobie
nic do zarzucenia. Pustka. Jem rzadko,
ale treściwie. Mgła. Czołgam się
nieznacznie, ale to był mój wybór
(pustka), zanim wybuchła wojna
(mgła), zanim odszedłem do łóżka.
Śnieg. Codziennie dyżuruję,
by nie przespać końca
(śnieg).






CZWARTA ZASADA DYNAMIKI

Fizyce i chemii

Ale najpierw spotkanie.
Niech wiersz pracuje na jakąś korzyść,
choćby składał się z samych braków.





Z CYKLU: WIERSZE O CHRZEŚCIJAŃSKICH KORZENIACH EUROPY

Czysto logiczne rozumowanie
nie da nam żadnej wiedzy
o realnym świecie.

Albert Einstein

[###]

Czy bez systemu nie masz do siebie dostępu?

Szukając zer,
zwielokrotniasz pustkę.


[666]

Krążę wokół Smoleńska
i nie chcę lądować.


[{{{]

Mam instynkt macierzyński.
Oglądam się za matkami.


[>o<]

Jeśli chodzi o wierność,
to stoi.

Nie jestem kompetentny.


[[+]]

Ślad po krzyżu
jest krzyżem.


[xxx]

Ona nie zacznie wierzyć,
więc możesz jej wszystko wytłumaczyć.


_________________________________________

publikacja za zgodą Autora


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisy ad personam będą usuwane