środa, 25 kwietnia 2012

Dać świadectwo


23 kwietnia 2012 o godz. 17- tej w Śródmiejskim Ośrodku Kultury w Krakowie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników XX Ogólnopolskiego Konkursu Poetyckiego
Dać świadectwo 2012 z udziałem Jurorów: dr Marka Karwali, Adama Ziemianina
i sekretarza jury Janusza M. Palucha.

Rozstrzygnięcie konkursu, wręczenie nagród, czytanie utworów Laureatów
spotkanie z Bogumiłą Jęcek, laureatką XIX edycji konkursu - prezentacja wierszy
z tomiku Czarne koronki

Do grona Laureatów XX OKP Dać świadectwo weszli:
  • Jarosław Burgieł z Krakowa za zestaw wierszy opatrzonych godłem Muzyk 
  • Zdzisława Górska ze Strzyżowa za zestaw wierszy opatrzonych godłem Odys
  • Ewa Jabłońska z Otwocka za zestaw wierszy opatrzonych godłem Marchew
  • Leszek Jaraczewski z Warszawy za zestaw wierszy opatrzonych godłem Nuta
  • Leonard Mokrzycki (właść. Robert Przewłoka) z Gdańska za zestaw wierszy opatrzonych godłem RABARBARA7475
  • Antonina Sebesta z Myślenic za zestaw wierszy opatrzonych godłem LINA
  • Janina Szołtysek z Mikołowa za zestaw wierszy opatrzonych godłem ZOE
  • Leszek Wójcik z Krakowa za zestaw wierszy opatrzonych godłem A CASU AD CASUM


     dla tych, co nie byli, relacja kogoś kto był i jeszcze chciało mu się całe spotkanie opisać




pięć minut przed 


odczytanie protokołu jury


Adam Ziemianin i kilka słów uzasadnienia werdyktu


dyplom dla naszej Janinki Szołtysek




prezentacja nagrodzonych utworów przez samych Autorów





 laureatka pierwszego miejsca

a teraz Czarne Koronki czyli poetyckie ekfrazy do dzieł słynnego Malarza Edwarda Muncha autorstwa Bogumiły Jęcek




zasłuchani 




Wieczór zakończył się występem kwartetu smyczkowego Airis Quartet





wśród dwudziestu książek na honorowym miejscu Czarne koronki Bogumiły Jęcek



_________________________________________________________________________

Fotorelację przygotowała : Barbara Kapałka Miłek
Zdjęcia : Anka Blaschke i Barbara Kapałka Miłek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisy ad personam będą usuwane