Agnieszka Jarzębowska

Później od last minute ... (czytaj więcej)

Fotorelacja

Wieczór poezji w Krakowie

Jakobe Mansztajn

List w butelce

X LECIE POETÓW PO GODZINACH

Jubileuszowy zjazd PPG ... (czytaj więcej)

Paweł Biliński

Przetrwać uda się nielicznym.

czwartek, 24 stycznia 2013

zrozumiesz kiedy zabraknie ci cienia

Ewa Pietrzak




Prognoza na jutro

zachmurzenie zmienne czasami przebłysk
może być deszcz przelotny i wiatr o sile
ciągły brak stabilizacji a ciepło pozorne

brak mi wytrwałości nawet kiedy jest wyż
w szarych oczach pozostaje porannym zamgleniem

nie jestem kotką wprawdzie też chodzę własnymi
nie położę się w poprzek chodnika
z wołaniem o miłość 



Teraźniejszość

W dłoniach zaciśnięta przeszłość
to popiół z zapachów wiosen

najgorszym czasem jest teraz
nie wiesz czy jutro obudzi się ptak

uciekasz w swoje ramiona
jedyne miejsce bez rozczarowań
w którym poczekasz na przyszłość



Epilog

bo mnie się lato poplątało z jesienią
na srebrne nitki nawlekłam
pasaże miękkich dźwięków lerki
zamiast wrzosów zasuszyłam  kwiat
znaleziony w noc czerwcową

nie mów że jestem roztargniona

to gorzkim zapachem czeremchy
zamknęłam w pamięci czas
dojrzewających kasztanów
zgubiony wraz z koszykiem
w który zbierałam listy od ciebie


  _____________________________________
publikacja za zgodą Autorki
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wpisy ad personam będą usuwane